Покупки онлайн в Україні: в яких регіонах купують найбільше
Сфера покупок у Мережі щороку лише зростає в Україні. А у цій статті ми поговоримо докладніше про те, які товари купують українці онлайн, та які міста відзначились найбільшою кількістю покупок через Інтернет.
Міста та регіони, де найбільш розвинутий онлайн шопінг
Найбільший попит на послуги, які надаються онлайн, звісно ж, зберігається у столиці. Кияни найчастіше купують товари у мережі, оскільки мають чи не найшвидший ритм життя серед усіх українців. Крім того, широка мережа доставок, а також магазинів та ресторанів, аптек та інших закладів, які надають змогу отримувати їх товари онлайн, стимулюють до розвитку цю послугу, а також кур’єрську доставку.
На другому місці – місто Дніпро. Найчастіше українці обирають секс шоп у Дніпрі https://brokensofa.com.ua/ua/sex-shop-dnipro-ua, який пропонує гарний спосіб скинути напругу, обираючи актуальні, перевірені часом та технологічні іграшки. Дніпряни, як мешканці одного з найтехногенніших міст України, обирають сучасні іграшки з доставкою, які допоможуть створити гарний, романтичний та еротичний вечір.
Завершує топ три міст, в яких найбільше купують онлайн, звісно ж, Харків. Харків’яни найчастіше замовляють продукти, а також товари для дому, які допомагають боротись з відключеннями світла та відсутністю опалення. Також попит має ще й одяг, а ще – дитячі товари, які допомагають сформувати зручний, звичний побут харків’ян.
Не відстає від Харкова і Львів, в якому найчастіше замовляють різноманітні товари онлайн. Серед найпопулярніших тут – це, звісно ж, книжки, а також продукти бджільництва, солодощі, овочі з фруктами тощо. Львів’яни також найчастіше замовляють з доставкою каву та чай, аптечні та інші корисні для здоров'я товари.
Які товари найчастіше купують онлайн
Інтернет-магазини та маркетплейси стають все популярнішими серед українців, оскільки мають чималу кількість переваг. Найперше – це змога зекономити час, адже не потрібно шукати, в якому конкретному магазині буде потрібний вам товар, бо не завжди у мережі одного бренду представлена однакова їх наявність.
Українці відзначають також, що інтернет-покупки здаються їм значно безпечнішими, аніж звичайні. Особливо, коли мова йде про необхідність купівлі доволі дорогих товарів, наприклад, меблів або побутової техніки. Адже оплата карткою або післяплатою дають гарантію, що ви отримаєте якісну послугу або товар без шкоди для свого рахунку.
Серед причин купувати онлайн українці відзначають:
- Економія часу, адже не треба самостійно ходити до магазину;
- Більший та ширший асортимент, ніж в офлайн магазинах;
- Зручна система пошуку, яка дає змогу обрати все швидко;
- Можливість ознайомитись з відгуками на товари перед покупкою;
- Наявність більшої кількості акцій та знижок в онлайн сервісах;
- Доступна ціна у порівнянні до офлайн магазинів тощо.
До найпопулярніших товарів, які купуються онлайн, варто віднести одяг. Понад 80% українців обирають онлайн шопінг, зазначаючи, що це дає їм змогу отримати більше за менші кошти. При цьому найбільше купують онлайн верхній одяг та взуття – найдорожчі категорії, які за покупки офлайн обійдуться приблизно на 15-20% дорожче.
Близько 40% українців надають перевагу купівлі онлайн дитячих товарів та іграшок. При цьому категорія таких товарів зазнала активного спаду за останні два роки, адже кількість бажаючих купувати іграшки та товари для дітей зменшилась на 17%. Найчастіше онлайн обирають дитячі підгузки, харчування, товари для гігієни, а також розвиваючий контент та іграшки.
А от товари, які найменше купують в інтернет-магазинах – це продукти. Менш як 35% українців відзначають, що користуються послугами доставки їжі, а не готових продуктів. Серед причин зазначають недовіру до сервісів, можливість отримати протерміновані молочні, м’ясні продукти або навіть овочі з фруктами, а також велику вартість доставки.
А ще зовсім небагато купують онлайн електроніку. Статистично віддають перевагу походу в офлайн магазин, адже це дає можливість оцінити візуально параметри та характеристики моделі, а також порадитись з консультантами щодо доцільності її покупки.