Кабінет міністрів України затвердив зміни до порядку надання інформації для призначення житлових субсидій та пільг.
Вони спрямовані на спрощення процедури обміну даними між керуючими багатоквартирними будинками, ОСББ та Пенсійним фондом, повідомляє прес-служба ПФУ.
Відповідно до нових правил, керуючі та ОСББ повинні одночасно подати до ПФУ відомості про адреси обслуговування та розмір внесків. Ця інформація необхідна для призначення пільг та житлових субсидій щодо експериментального проекту.
Для призначення субсидій за загальними правилами керуючі та ОСББ надаватимуть інформацію про розмір внесків та заборгованості на запит Пенсійного фонду.
Крім того, вони зобов'язані повідомляти про зміни цін на послуги, розміри внесків та форми управління будинком протягом п'яти днів після прийняття відповідних рішень.
При цьому наголошується, що інформацію можна подавати як в електронному вигляді через особистий кабінет на веб-порталі Пенсійного фонду, так і паперової форми. І відсутність електронної реєстрації не може бути підставою для відмови у призначенні субсидій чи пільг.
Читай також: За добу на Донеччині поранено 12 людей
Комментарии