Теперь жители города могут общаться с врачами Добропльского центра прервичной медико-санитарной помощи по видеосвязи.
Вот что по этому поводу сообщает 06277: «Сімейна лікарка Юлія Крайня консультує пацієнтів онлайн. За її словами, дистанційний зв’язок значно полегшує роботу лікарям та позбавляє пацієнтів від черг та необхідності відвідування амбулаторії. Для того, щоб взаємодіяти з лікарем, не виходячи з дому, пацієнту необхідно мати смартфон та встановити окремий мобільний додаток, через який надаються всі послуги.
– Ми домовляємося з пацієнтом по телефону про зручний час та проводимо консультацію. Плюс такого зв’язку в тому, що я можу бачити людину, вона може показати мені, що її непокоїть, де болить, якщо є сип, наприклад, то я можу подивитися, як вона виглядає, – розповідає Юлія Крайня.
Систему дистанційних онлайн консультацій у добропільських амбулаторіях впровадили кілька тижнів тому задля додаткового убезпечення пацієнтів та лікарів під час пандемії СOVID-19. У режимі онлайн не тільки консультують мешканців міста, а й виписують електронні рецепти та укладають декларації.
– Ми йдемо в ногу з часом, -- ділиться Світлана Сулім, головна лікарка КНП «Добропільский ЦПМСД» Добропільської міської ради – Черги - це завжди потенційне джерело інфекцій. Система працюватиме і після карантину. Ми сподіваємось, що ця функція стане затребуваною серед населення.
Впроваджену систему онлайн-консультування у місцевих амбулаторіях надалі планують поширювати, щоб надати пацієнтам можливість взаємодії з вузькими спеціалістами, а також проводити онлайн-конференції з кількома лікарями одночасно».
Ранее мы сообщали, что в плавательном бассейне Доброполья проведут капитальный ремонт.
Комментарии