На сьогодні відновлено дію Постанови КМУ № 637 від 05.11.2014, згідно з якою клієнти повинні здійснювати фізичну ідентифікацію. Але її проходять тільки ті клієнти, які були зареєстровані як ВПО до 24 лютого 2022 року. Клієнти Ощадбанку, що мають пенсійну картку і електронне пенсійне посвідчення, проходять ідентифікацію раз на півроку. Ті клієнти, які отримують соціальні виплати, тобто адресну допомогу і т.п., також проходять ідентифікацію раз на півроку. Ті клієнти, у яких є звичайна карта, а не електронне пенсійне посвідчення, проходять ідентифікацію раз в три місяці.
При собі потрібно мати: паспорт громадянина України, основну картку або електронне посвідчення. Звернувшись в касу Ощадбанку і повідомивши касиру про необхідність проходження ідентифікації, далі треба зробити три кроки на вибір: клієнт або знімає грошові кошти в банку за допомогою введення ПІН-коду, або переглядає баланс за допомогою введення ПІН-коду, або змінює ПІН-код. Отже, ідентифікація буде пройдена, і тоді клієнту потрібно буде звернутися в наступний раз через три або шість місяців в залежності від того, яка у нього картка.
Зараз Ощадбанк проводить розсилку смс-повідомлень через месенджер Viber. І пропонує клієнтам спочатку отримати смс-повідомлення, і тільки після цього звертатися до відділення банку.
На сьогоднішній день на території Донецької області працюють 27 відділень Ощадбанку, діють понад 70 банкоматів і більше 25 інформаційно-платіжних терміналів. Є відділення і в деокупованому Лімані, розглядається можливість відновити роботу відділення в Святогірську.
Більш детально про ідентіікацію можна прочитати на сайті ДонОВА.
Комментарии